Best day ever!

Igår var lätt min bästa dag hitills! Jag startade dagen med att följa med jobbet och killarna till stranden för att vågsurfa med bodyboards. Dagen innan när jag fått reda på utflykten var jag lite skeptisk. För att vara ärlig är det inte speciellt varmt här än och jag är lite utav en badkruka, men jag bestämde mig efter lite påtryckningar av Melissa och pojkvän att åtminstonde ta med mig saker. Och när jag kom till jobbet var det ingen frågan om saken, killarna fråga om jag skulle med sedan var nästa mission att hitta en passande våtdräkt för mig. Sagt och gjort, väl där låtsades jag som ingenting och bara gick i. Solen sken och vattnet var faktiskt inte så kallt. Det är galet vilka vågor det finns här! En av killarna blev nästan lite frustrerad att jag gick i så snabbt. Han kan beskrivas som en ganska osäker och rädd karaktär som ofta beter sig högljutt och tufft. Han stod på stranden och utropade chockat "Oh, varför går hon i så snabbt? Hon har ju aldrig gjort detta? Är hon inte rädd?" Tillslut kände han sig tvungen att också utmana sina rädslor och var den sista upp ur vattnet när vi tillslut skulle åka hem. 
 
När vi kom tillbaka till centret skickades killarna hem för att vara där över helgen. Jag lovar jag ska förklara mer om centret så småningom jag har bara inte haft tid de senaste dagarna, dessutom utforskar jag fortfarande precis hur allt funkar häromkring. Jag spenderade eftermiddagen med pappersarbete. 
 
Efter jobbet tog jag och Melissa chansen att ta oss in till Sydney stad. Ett bekvämt tåg på runt 40 minuter tar oss in till centrum och vips så var vi mitt bland allt! Kvällen spenderades med att bete oss som typiska turister och upptäcka omgivningara och avslutades på resturang. 
 
 

Kommentera här: