Nyttig vardag

Mitt liv här down under är faktiskt inte alltid helt fullsmockat och totalt underbart. Det finns en vardag också, såklart. Idag har jag därför inte speciellt mycket att dela med mig av. Jag har läst och läst och läst de senaste dagarna, allt för att komma ikapp vilka slags samtalsmetoder man använder sig av på just Dunlea. Jag läser även ungdomarnas filer och dokument. Roligare än så är det inte alltid.
 
Vi har dock börjat sysselsätta oss med att försöka bli lite vältränade under tiden vi är här. Det finns typ en enda fördel med att inte längre dela lägenhet med sin pojkvän, och det är att han inte envisas med att köpa hem massa onyttigheter som är på tok för goda för att motstå. Istället blir det frukt, grönt och sockerfritt så långt det bara går. (När vi är hemma alltså, jag vet att jag lagt upp bilder osv på munkar... Men herregud, man kan väl få leva lite på helgerna?!) Vi tränar också en gång om dagen, bara ett pyttelitet program på 10-20 minuter. Men baserat på träningsvärken så tar det väl där det ska! 
 
Hör av mig igen snart, ta hand om er!
 
 

Kommentera här: