Omgjort

Hejhej, 
som ni ser har jag gjort om lite i bloggen. Mest för skojs skull. Av detta har jag lärt mig några saker. Dessa är som följer: det är sjukt annorlunda. Förut var det både enklare och svårare, men jag kunde verkligen ändra varenda liten sak om hur saker och ting ser ut på bloggen. Nu känner jag att kontrollen har glidit mig ur händerna. Jag har ingen aning var länkarna nere till höger leder och hur man tar bort dessa, till exempel. Hm. Får klura lite på dethära. Om någon är superbra på det här med blogg.se så snälla säg till och hjälp mig, jag bjuder på kaka! 
 
Jag har även bestämt mig för ett litet rese-tema på bloggen. Detta för att två resor stundar, ochh det är detta mitt liv kommer kretsa kring det närmaste halvåret. Om ni är intresserade är det alltså främst på bloggen ni kommer följa mig. Facebook börjar kännas lite galet... 
 
 

Kommentera här: