Tjena hallåj

Tjena igen bloggen. Ett tag sen. Igeeen, jag vet. Men this time its serious. Har en fullspäckad vecka framför mig så jag kommer ha massa att berätta hihi! Dessutom kanske det ibland kan vara bättre med kvantitet än kvalitet, det kommer hellt enkelt komma en massa fler inlägg utan att jag ska behöva känna värsta pressen att det ska vara supergenomtänkt varje gång. Men jag lovar att det kommer bli värt det! 
Idag fick vi äääntligen upp bilden som vi råkat köra fast hos en kompis i lördags natt. Det var en liten backe med gräs under, och när snön sen kom bestämde vi oss för att försöka köra hem innan den blev allt för illa då bilen fortfarande hade vinterdäck. Det gick ju åt helvete. Helt enkelt. Så vi försökte igår igen. Inget resultat, förutom att vi grävde ner oss ca 1dm till i gyttjan. Men så idag fick vi äntligen upp den då marken under hade fryst till ordentligt. Så himla skönt! 
 
 
Dagen har förutom detta gått ut på skola, en lekrunda i snön med vovven och sällskap av Vicky. Snart bär det av till bion för att kolla the martian. Vi får la se om den är värd nånting. 
 
Hörs och ses!  
 

Kommentera här: