Myshelg

Hejsvejs, 
inga inlägg varenda dag här inte. Men det kanske kan betyda att jag har haft annat för mig? För det har jag, hela vida helgen där jag dessutom försökt vara så lite uppkopplad som möjligt för att chilla lite extra. 
Jag har varit hos pojkvännens familj som bor med massor av familjemedlemmar ute på landet. Helgen började med inflyttningsfest nr1 för Steffs lillebror och hans tjej tillsammans med massor av vänner. Vi tog en extra lång sovmorgon på lördagen och sedan var det julpyssel för hela slanten. Massa julbak, apelsiner med nejlikor och tomtenissar av olika slag. Supermysigt! På lördagskvällen var det dags för inflyttningsfest nr2  med samma pas, men denna gången enbart familjen (när man har en syskonskara på runt 10 pers behövs det inte fler för att de ska bli party). Söndagen ägnades åt att trimma hunden lite, åka en sväng till nova lund och så småningom ta sig hemåt mot Helsingborg igen. 
 
Och idag vaknade jag sjuk. Man kan aldrig ha det bara bra...
menmen, livet leker. Vi hörs och ses. 
 
 

Kommentera här: