Hej detox

Hallåj kompisar. 
Idag är första dagen på min 9 dagars långa detox. Fick hem ett stort paket av mamma som innehåller det mesta jag ska äta och dricka i kommande nio dagar så som vitaminer, aloevera gel, måltidsersättningsshakes och nån liten påse med fiberpulver som man blandar i vatten. Till detta skall jag äta en nyttig måltid om dagen, åtminstone om typ två dygn... Så ja, för tillfället är jag inne på min livs första fasta. Vi får väl se hur det slår ut på humöret hehe. 
 
Och så kommer då fråga... "Men Lallehhhh, varför håller du på med sånt trams?"
Jo, som några av er kanske minns så har jag ett litet nyårslöfte att komma i ordentlig form under detta året, och efter att ha känt mig lite off de senaste veckorna samt stannat lite i min utveckling så så tänkte jag snarare varför inte? Om detta är vad som behövs för att hålla mig motiverad fem månader in i mitt mest hälsosamma år någonsin, så köör! 
Så det gjorde jag. Nu kör jag, och så får vi se hur det går. Helt enkelt! 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 danica:

Du som e så fin som du e. Fortsätt kämpa. Du gör mig stolt.
Danica Deric

Kommentera här: