Detox!

Som några kanske vet gillar jag att hålla många bollar i luften. Jag håller mig gärna upptagen med olika projekt, både stora och små. Mitt senaste har blivit att gå igenom diet-flugan detox. För mig betyder det fyra smoothies och en sallad om dagen i fem dagar. För att vara lite snällare mot mig själv (och kanske alla i min närhet) gjorde jag en egen variant på alla olika former av detoxar som stormar runt på internet. Men jag skulle aldrig stå ut med att juicefasta. Nån typ av mat får det minsann vara. 
 
Nu är jag på dag nummer 3 och allt känns bra. Min panna kryllar av finnar dock, men det är sånt man får ta när kroppen kanske är van vid en annan typ av mat. Jag trodde dessutom att jag skulle vara mycket tröttare än vad jag är. Idag lyckades jag till och med en löprunda på 5 km utan att dö. Det är ju framsteg bara det! 
 
Så ja. Dag 3 avklarad, all good än sålänge. Vi hörs! 
 
 

Kommentera här: