Jag hatar människor.

Är arg, kall och trött. Måste bara skriva av mig ett inlägg, för efter det hade jag tänkt gå till jobbet och äga skiten ur allt. Ingen jävel ska få säga nej till mig idag utan ett jääävligt bra argument. 
Gillar inte mitt jobb överhuvudtaget, alltid denna press och stress. Ingen fast lön och arga upptagna människor man måste ringa ock störa. Skulle gjort allt för ett jobb på typ ica där jag kan stå i lugn och ro och locka upp typ kattmat utan att störa någon eller själv bli störd, men ändå tjäna in mina pengar. 
Känns för övrigt som att jag kommer sluta som en crazy cat lady när jag blir gammal. Bitter, ensam och jävlig. Och jag gillar inte ens katter. Bara har ingen större lust att vara trevlig mot folk som inte är trevliga mot mig, och känner inte för att röra mig ut ur min säng överhuvudtaget med denna eviga blåst i kombination med regn. 
 
Finns galet mycket mer att klaga på idag, men känner att det får räcka med en enda mening som förklarar hela situationen just nu; Jag hatar människor. Så. Där fick ni. Människor är själviska, rädda för konflikter och allmänt idiotiska. Fan vad jag hatar er allihopa. 
 

Kommentera här: