Dag 7

Min bästa vän heter Alma Pripp. Hon är ginger. Nej jag skoja, eller nej de gjorde jag inte, hon är de, men ja.. Jag har känt henne i snart tolv år och vi lärde känna varandra genom att jag bodde varannan helg hos min pappa som råkade bo i samma hus som kära Alma. Igenom det har hon varit en stor del av min barndom, varannan fredag knackade jag alltd på hennes dörr och frågade om det gick att leka. Vi brukade leka skola, låtsas att vi hade osynliga hästar, klättra över gårdsmurar eller lyssna på musik från musikalen Hair.
Eftersom vi känt varandra så länge så känner vi varandra utan och innan, vi behöver liksom inte förklara massa krussiduller så fort det är något, utan fattar oftast vad den andra syftar på vilket jag tycker är grymt skönt.
Under sommaren -09 kom vi varandra otroligt mycket närmare, dock finns det ju alltid up and downs och under en liten tid var vi rädda att förlora kontakten vi hade, dock fixade det sig väldigt bra och nu träffas vi alltid minst en gång i veckan och bara snackar ut och chillar med tända ljus och något gott att äta.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag och Alma kommer vara lifetime friends, och jag kan nästan garantera att det faktiskt kommer bli så. Jag älskar dig, min allra bästa vän.

Alma i allra högaste person

Bilder på mig o henne :) <3


Kommentarer:

1 ALMA PRIPP:

hahahhaha fy fan den bilden dödar....!



älskarej <3

2 Alma - One more time:

Sv: Jo, du anar inte hur bra han är som lärare! Har MVG i alla So ämnen pga av det!

Fin blogg föresten! :D

Kommentera här: