Du ska inte tro de blir sommar om inte nån sätter fart

Idag skriker jag fuck you och räcker fingret till himlen för denna dag ska jag bojkotta vintern och gå ut med mina håligaste och oxå ett av mina snyggaste par baggy jeans. Tänkte lite så att om jag börjar klä mig lite vårigare så börjar alla andra runtomkring mig också det, sen rätt vad det är så kommer värmen av sig själv. Hur smart är inte jag?
Och dessutom vill jag bara allmänt så säga att jag och min kära pojkvän har överlevt fyra månader tillsammans idag, underbart. Så ikväll är de bara massa mys som gäller, de e väl dock det enda positiva med vintern.. man har en ursäkt för att bara sitta inne o mysa hela dagarna!
En allmän låt att bara mysa sönder till tänkte jag bjuda på idag då jajamen men nu går de inte för youtube har bestämt sig för att byta koderna för att få in låtar i blogginlägg.. men ja, ni kan ju kanske söka på den själv eller nått, bara ett tips :)
Lucky- Jason Mraz & Colbie Caillat

Kommentera här: