Nu är tiden att kämpa, kämpa kämpa

En helt och hållet fullpackade vecka har runnit genom fingrarna som sand, det är helt galet hur snabbt tiden går egentligen. Nu har vi gått över en månad i skolan och det märks verkligen ska jag be om att få tala om, redan nu får jag den där känslan av att slänga mobilen ut genom fönstret när den ringer på morgonen. Det är dessutom roligt hur man, precis i första veckan, säger till alla att "Detta året ska jag fanimej satsa allt jag har på skolan", och inte förrän nu inse hur det var möjligt att glömma hur mycket jobb som låg bakom..
Det är då man tar fram någon sån här sarkastisk mitt i prick-låt. Enjoy.
Schyssta killens sång - Loke

Kommentarer:

1 Hampus:

Haha det är bra Lalleh, kör på Loke! :D

2 Charlene:

Det är dags för Veckans Talang. Du kan gärna anmäla dig ;)

Kommentera här: