Kroatien, i'm back

Jag skrev ett inlägg vid sex imorse på flygplatsen, men av någon anledning så bara helt random försvann det tillsammans med internetanslutningen och återfanns aldrig. Anyway så har vi varit på resande fot i över tio timmar totalt inatt så vi var en aning trötta när vi kom fram.
Jag har för övrigt plockat upp en liiiten aning kroatiska, och dået är bara på några trötta timmar under eftermiddagen. Förhoppningsvis kommer jag faktiskt kunna förstå språket någorlunda efetr dessa veckorna.
Jag har inte heller kommit till min morfar än, jag kände mest för att vila o kände inte alls för att droppas helt ensam hos folk jag inte kunde förstå. Men imorgon smäller det! Då ska jag träffa min lilla deda igen.

Kommentarer:

1 Ingrid:

Uppföljning, tack! Hur gick det hos morfar? Hur många kroatiska ord förstår du nu?!

Kram

Kommentera här: