Vad gör vi? Nu kör vi!

Gud, asså de e helt sjukt att jag faktiskt har fem besökare om dagen, tack för erat hopp om att jag någon gång ska börja fixa här på bloggen igen.. Haha som tur är så har jag från o med idag ganska goda nyheter på den fronten. Jag va på fest för två dagar sedan och där var det en tjej som berättade att hon faktiskt tyckte om att läsa min blogg. Haha gissa om jag blev glad? :D
Så ja, nu har jag väl mer eller mindre bestämt mig för att börja uppdatera här igen dåja.
Dock vill jag egentligen ha en liten inriktning på själva bloggandet. Så ni som fortfarande läser får jätte gärna kommentera vad ni vill läsa mer om här! Vill ni ha musiktips? Ta del av mina skriverier? Kanske bara veta vad jag håller på med om dagarna? Jag har ingen aning faktiskt. Som sagt, ge gärna förslag! :)

Kommentarer:

1 emelie:

haha, awsome att du skrivit om mig! :D xD

Skriver du serier eller vad? :o för då tycker jag iaf att det varit kul att läsa, och typ annat kul du kommer på, haha ;D

Kommentera här: