Regn, underbara regn

Regnet smattrar på rutan och borta vid Hilton-hotellet möter taket den svarta himlen. Jag tittar upp och känner mig faktiskt ganska lättad. Inte för just regnets skull, utan av vetenskapen att man inte tvunget måste masa sig ut och springa runt på festivalen bara för att. Bara för att det är malmöfestival och bara för att det är sista dagen på ett underbart sommarlov.
Nej, tack vare att regnet har räddat mig tänker jag faktiskt inte dra ut förrän vid kanske sex, då jag ska ställa mig och vänta på Melissa Horns spelning. Efter det blir det att köa till Lars Winnerbäcks två timmar långa spelning, sen får jag nog gå raka vägen hem och sova. Ny skola imorgon ju, och jag har ingen röst till uppropet.

Kommentarer:

1 Charlene:

Jag hoppas du får en bra skolstart imorgon :)



Sv: tack för den konstruktiva kritiken. Ska prova mig fram till en annan skiss och tänka på det du skrev.

Kommentera här: