Helt sick

Ja asså nu är det typ såhär hundra år sedan jag uppdaterade.
Egentligen har jag haft massa att blogga om, har bara inte haft nån större lust, så lets ta allt i en minimum version hör och nu (Y)

17 december. Min födelsedag, ja asså. det var väl inte så mycket mer med det egentligen.. jag blev totalt begravd i snö innanför och utanför kläderna sju gånger och var på lagom bra humör. Förstod inte varför alla tyckte att jag skulle vara så glad. Födelsedagen var absolut inget speciellt at all. Det roligaste var när nästan alla på hela top spin (där mina polare hade konsert) sjöng vi gratulear till mig och min finase present var en pepparkaksburk.

18 december. Jag spelar bas inför hela skolan. Failar smått två gånger, men ingen märker det. Får bättre betyg än väntat men fortfarande ig i två ämnen. Åker till malmö ganska direkt och får presenter. Ett presentkort på 600 kr på monki, en skjorta och en bok om hur man kan bli bättre på att skriva.

19 december. På kvällen är jag konstigt hembjuden till Alma, de visar sig att dom kidnappar mig ut på thairesturang som dom själva bjuder på och sen på kvällen har vi världens snöbollskrig. Vi halka runder, skrek och skratta, sen kom vi på att de va några killar som hade sett på alltihop. Jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge nivet sådär så man får riktig kramp i magen.

20 december. Släkten här, vi åt massor av tårta, haha jag älskar tårta. jag fick typ massor av tallrikar och stekspadar i present (?) och då en locktång, en ring och en "skyddsängel".

21, 22 händer det nog inte så mkt.
23 december. Firar lilljulafton och min o gunnels födelsedagar. Jag får lite pengar och vi äter mat hela kvällen.

24 december. Julafton. Kändes som vilken jävla dag som helst. Mamma jobba till sex på kvällen och det enda vi gjorde innan dess va att äta och kolla på anna ankas jul. jag säger bara kalle anka ftw. Verkligen. Jag fick dock en jätte fin klocka, en sån där plast o färgglad nivet och massa pengar.

25 december. jag träffa min älskade syster simon. Vi typ spela massa random spel o snackade. allmänt chill :)

26 december. Fira jul hos min faster med liten del av min släkt, ganska mysigt med drygt. Jag fick bestick och lite mer kökstillbehör. Det är nästan så man väntar sig en lägenhet nästa år? Men innan vi åkte dit köpte jag min älskade och grymt efterlängtade systemkamera! Det blev en nikon d3000 och jag älskar den från första stund. Var verkligen överlycklig när jag packa upp den.

27 december. kollar på modellbilder som jag tagit på modell för en dag, är dum nog att köpa 3 stycken för 750 spänn. ångrar mig en del nu, men vadfan. Dom blev fina. Malmö senare på kvällen.

28 december. Träffar en grymt saknad person, kollar på film och allmänt myser.

idag. hahaha fixat lite med håret. Bilder och sånt kommer inom kort, ursäkta för detta grymt långa inlägg. Take care

Kommentera här: