Hektiska bästa dagar!

Det finns ingen tid att skriva när all vaken tid går åt till att uppleva saker. Att jobba sista veckan på en termin innan sommarlovet är mer kämpigt än mycket annat. Killarna är redo för lov, och så även personalen. 7 veckors ledighet står inför dörren och då är det inte mycket mening med att försöka motivera till skolarbete. Istället åker vi på shoppingturer för att handla valfria böcker, cyklar i timtals ute i skogen och åker på stora vattenland. 
 
Kvällarna har spenderats med pappa. En upptäcktsfärd i Sydneys mest turisttäta kvarter. En strandpromenad i kvällsol med tillhörande kvällsdopp. Och en megakonsert för att se Coldplay. Behöver jag säga att det var toppen? Fyverkerier, konfetti, ballonger i publikhavet och coola lysande armband på allas handleder för att få till en perfekt ljusshow. Allt var toppen! Så tack igen kära pappa för att du bjöd mig på detta i födelsedagspresent, kommer verkligen minnas det för alltid! 
 
Det finns inte mycket mer att säga. Livet leker även om jag är så trött att jag störtar i säng såfort jag kommer innanför dörren varje kväll. Här har ni lite bilder. 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Du verkar ha en bra relation till din pappa. Roligt att han föredrar Svenska Kyrkan på julafton, mysigt :)

Kommentera här: