Tredje dagen eller nagot?

Hej, forlat for att jag inte har skrivit, jag har kommit till min morfar nu, och an salange har jag inte uppkoppling pa min dator till internet. Jag tror nog de skulle forsoka fixa det, men det ar lite svart med konversationerna har borta. De forstar knappt engelska och jag kan knappast kroatiska. Jag har dock skrivit inlagg som ligger sparade pa min dator som antagligen kommer komma upp om jag nu far anslutning nagon gang.
Anyway, jag kan nagra kroatiska ord och typ halsningsfraser och sa, jag lar mig faktiskt ganska snabbt. Jag har dessutom traffat tva grannkillar som ar tva ar yngre an mig, mer om dom kommer det sa fort jag kan lagga in mina andra inlagg.
Jag har det i alla fall helt awesome har borta, solen skiner mer och mer for varenda dag kanns det som!
Hoppas ni har fint vader hemma med sa ni i alla fall har en liten chans att sola ikapp med mig. ;)

Kommentarer:

1 Ingrid:

Det låter härligt, gumman! Glöm nu inte solskydd - nu vet du hur det går annars: man bränner sig och fjällar bort all bränna ...



Kram

Kommentera här: