Ärr

Alla har vi dom, finns det någon människa över tio år i hela världen utan ett ärr? Om inte på utsidan av kroppen så på insidan. Vad har just du för ärr? Kolla på något av dina egna, ellerhur kommer du ihåg exakt vad som hände? Ellerhur kommer du ihåg hur ont det gjorde? Hur långt tid det tog innan såret försvann och hur märket fortfarande sitter kvar än idag. Det fungerar på samma sätt inom dig. Du har dina ärr, dina händelser som du aldrig någionsin glömmer. Hur du än vill ha det ogjort finns ärret där och påminner dig om vad som hände och hur ont det gjorde. tillslut lär man sig bara leva med det, hoppas att ingen ser ärret och hoppas ingen frågar vad som hände och hur ont det gjorde.

scars- Papa Roach ♥

http://www.youtube.com/watch?v=60YkPPyKjE8

Kommentarer:

1 André:

jag kommer ihåg för några år sedan då jag lyssnade på den låten varje dag och hur den förändrade mej.

har alltid älskat papa roach för deras låtar och deras musikvideo.

Självklart har jag ärr efter rätt så många saker.

Jag kan berätta en sak då jag ändå skriver till dej.

För några år sedan had jag en hund som jag älskade jätte mycket och som betydde jätte mycket för mej , men så en dag dog han:(

Några år senare så köper min familj ett sommarhus där grannarna har en jätte trevlig hund och som jag besöker varje vecka under sommaren. Men så en dag så då min familj är på besök och vi alla är i stallet som grannarna har så blir jag anfallen av hunden.

Sedan dess har jag inte kunnat kolla på hundar på det sättet som jag gjorde innan och det förändrade mitt liv jävligt mycket.



/ No Fear - The Rasmus

2 MARTIN 1337:

den eger

3 Clara:

hehe tackar ^^ jag har hittatpå den sj, sen har pouline gjort den åt mig ^^ kolla www.poulines.blogg.se :D:D <3

Kommentera här: