Trick me

Ja, igår.. Jag och Pauline hade färgat mitt hår och gått och pratat lite om jag skulle passat i mohawk när vi var ute på stan så vi bestämde oss för att klippa av allt mitt varsamt utsparade hår och det blev såhär:



... Trodde många. Asså jag vet inte hur jag ska ta det riktigt, tror folk verkligen att jag är sååå galen? Alla som någonsin har pratat med mig om mitt hår har fått höra hur glad jag är att det äntligen börjar bli lite långt och så. Jag fick lite blandade reaktioner, min kära vän Emelie sa att hon skulle börja gråta och min mamma var nära på att ringa och skälla ut mig. Haha jag och Pauline satt och asgarva.
Sanningen är då att inte ens örat på denna bilden är mitt. Vi tog en bild från då när jag blev fotad av pappa, "tog bort" mitt hår, hittade en tröja på google som skulle dölja mitt hängande hår på axlarna, hittade också en bild på google på mitt fina hår. :) Om ni söker på "girl mohawk" och går till typ andra eller tredje sidan så får ni se den ursprungliga bilden där. Sen kom vi på att mitt eget hår hade täck mitt öra, så vi sökte på öra. Självklart på google. Jag kan säga att de öra som sitter på mig är ganska fixat, shit vad fult det var från början.. Sen är det inte så lätt att veta vart ett öra egentligen ska sitta..
Så, ja, alla som har varit säkra på det, bilden är fejk. Ni hade rätt, congratz!

Det är dock sant att jag faktiskt färgade mitt hår, det var dock lite annorlunda. Det blev nämligen såhär:


Sunshine :D <3


Här ser ni lite bättre i skuggan


Bara allmänt gillar ljuset :)  Lägg märket till min lilla älskade kamera som är helt nyinförskaffad också! :D

Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt ifall någon av er fick hjärtattack. Riktigt så galen är jag faktiskt inte. :)

Kommentera här: