Boobs

Nu är jag fångad igen. Det skaver precis överallt. jag är fångad och håller på att kvävas, i varenda försök jag har gjort att rymma tvingas jag rakt ner igen. Det ligger en lång stålvajer längst med hela min undersida. Den skaver och gör ont. Jag förstår inte. Hur kan du inte inse att du skadar mig? du gör mig illa av att stanna här, att skavas, tryckas ner och fångas. Av att bära fel storlek på din jävla bh dag ut och dag in. Och inte gör du det bättre för min tvilling till höger som är aningens större men som tvingas befinna sig i precis samma storlek som mig. Kan vi inte bara gå hem och ta av den här nu?
- Alex bröst
 
Hej igen kompisar! 
Ska börja med att säga att ni lätt måste ha slagit årets besöksrekord igår, det vart många som va lite nyfikna på hur mitt hår blev. Kan meddela att jag än idag trivs jävligt bra. Inte så himla svårt o styla, ibland kan man ju gynnas av att se fräsch ut... 
Idag har jag varit på underklädesaffärs-invigning. Det var butiken hunkemöller som öppnade på väla. Jag har köpt en del underkläder i deras butik i Malmö, och kände mig sjukt spänd på att gå dit och skaffa mig en ny bh. Tyvärr var personalen fortfarande nybörjare och storlekarna redan utplockade, så hittade inte en bra bh ens efter att ha provat på fem stycken i olika modeller och storlekar. Det ni, killar. Sånt här är ni helt jävla skonade ifrån. Det är en hel jävla vetenskap att skaffa en bh som sitter bra för en brud som bär någonting över storlek 75B. Lägg dessutom till att bröst, precis som resten av kroppen, inte är helt symetriska. Palllaaaaaa. 
 
 
Aja, fick med mig en klänning och en älsklings julkalender från bodyshop som tröst. Livet kunde varit värre, så att säga. 
 

Kommentera här: