Omställning!

Helluuu, 
idag har det varit big change på schemat. Sedan en idiotfrisör förstört hela mitt hår har jag fått gå med håret uppsatt då det har sett otroligt tunt och slitet ut. Idag blev det till att klippa av alltihopa.
Resenomang: jag kommer ändå behöva klippa av så här mycket för att få det jämnt förr eller senare, dessutom är det lika bra att passa på nu medan jag inte har speciellt mycket hår iallafall. Innan det börjar kännas långt och fint så det blir jobbigt att klippa igen, det vill säga. 
Resultat: Kortaste frisyren jag haft i hela mitt liv och en känsla av att färgat håret på nytt. Nu är det precis så ljuslila som jag önskat från första början, och trots att det känns ovant i håret är jag ändå jävligt nöjd faktiskt. Think I can pull this of! 
 
Firade (visade upp oss) med lunch ute med Tilda som färgade håret för första gången i sitt liv. De blev en superfräsch ombre på henne. Sånt äre. Nu ska jag kila över och ha syjunta (ja vi har börjat sticka som något slags klassprojekt, jävla kärringer) med klassisarna. Hörde att det bjöds på varm choklad där borta. Hörs imorrn. Chiao 
 
 

Kommentera här: