Sämsta servicen typ någonsin.

Och så har trademax gjort det igen! Helt jävla otroligt. 
Några av er kanske minns kaoset när jag köpte en matgrupp från möbelföretaget trademax när vi flyttade in i vår nya lägenhet i februari? Om inte kan jag kort och gott säga att jag fick fel stolar. Sex stycken stolar som bara var utav fel material som det sedan tog 2 månaders fight att få här ifrån! TVÅ MÅNADER! Svårt attt få tag i någon som kunde hjälpa mig med hur jag skulle gå tillväga, otydliga instruktioner i hur man skickar tillbaka varor och extreeeemt dåligt kundbemötande med mycket slussning och lite ansvarstagande.
 
I somras hjälpte jag en kompis bära upp en säng som hon beställt från samma företag. Hon hade tur, hon fick allt hon hade beställt i rätt färg osv. Men den stackars DHL-leverantören hade precis varit på en leverans som var försenad i en hel månad. En tjej hade flyttat hemifrån och beställt en säng, sovit på bäddmadrass på golvet så länge. Väntat i en månad och tjatat, tjatat, tjatat för att få sin säng. När leveransen äntligen skulle komma hade hon kallat på sin pappa för bärhjälp. Allt killen från DHL hade blivit medskickad från trademax lager var en sängstomme. Ingen madrass, ingen sänggavel. Ingenting. Gissa hur utskällningen löd. 
 
Och så har vi dagens exempel, även det helt och hållet självupplevt. En soffa beställd från trademax. Hur fin som helst och till lagom pris. Leveransen ok, smidig och bra. Och violá, alla saker med. Problemet är bara attt hålen är felborrade så skruvarna som enkelt ska skruvas in i de färdigborrade hålen för att sätta ihopa alla delar helt enkelt inte kommer in. Inte alla tre på samma gång iallafall, vilket brukar vara förutsättningen för en stabil soffa. Så imorgon blir det ännu en kontakt med trademax helt sjukt dåliga kundservice för ännu en fight. 
 
 
 To be continued... 
 
 

Kommentera här: