Önskelista (first draft)

Sitter och småklurar på en del festligheter i framtiden och känner verkligen peppen! Samtidigt försöker jag tagga till inför födelsedag och julafton. Galna människor i min klass har redan börjat prata om denna förbannade högtid med dumma låtar, äcklig julmust och torra pepparkakor. Men som sagt, jag försöker tagga lite och gör det genom att fila lite på någon slags önskelista. 
  • Nya converse 
  • Riktigt bra hörlurar
  • Saker från bodyshop (jajamen, whatever skulle göra mig lycklig) 
  • Yankee candle doftljus 
  • Träningskläder
  • Spotify premium
  • En mixer
  • Presentkort i olika inredningsbutiker
  • Inredningskurs
  • Upplevelser (Bara någon typ av överraskning, spa eller vanlig dagsutflykt, don't matter!)
  • Ordentligt knivset
Egentligen är jag inte så krånglig. Vad som helst som har fått en person att tänka på mig är perfekt. Spelar ingen roll om det är en liten ful aptvål eller värsta grejen. Överraskningar är de bästa jag vet. 

Kommentera här: