Badrumsinspiration

Jag har alltid haft en längtan efter att ha något helt eget. En plats att kalla hem, där jag gör upp mina egna regler, mitt eget liv och själv bestämmer hur det ser ut. Idag har jag nästan det. Men med en lägenhet som står som andrahandskontrakt på min mamma riskerar jag att väldigt snart vara tillbaka på ruta ett, hemma hos mina föräldrar. 
Efter snart ett halvårs aktivt sökande efter ett förstahandskontrakt på hyresmarknaden har vi gett upp. Vi äär tvingade att köpa en lägenhet. Vare sig vi vill det eller inte. 
Men det finns ju en del fördelar. Så som drömmarna att verkligen göra det till något helt enkelt. Tapeter, kakel och inredning. Ett ställe att få kalla hem precis så länge jag själv önskar. 
Just idag har jag snöat in mig helt på badrum. Visst vore det underbart med ett ställe med fluffiga handdukar, ett badkar fullt med väldoftande bubblor och tända ljus. 
 
 

Kommentera här: