Min fantastiska dag!

Heeejheeej bloggen! 
ÅÅÅÅH guuuuud vilken underbar dag jag har haft. Shoppat nya gucci skor och en pradaväska. Såååååå fiiiinaa.
 
Okej, skoja. 
Hej. 
Idag har jag varit hemma för andra dagen i rad. Går magsjuka i svängarna, just sayin. 
Så. Dagen har spenderats med ohälsosamma mängde The sims tre. Och då tänker ni ganska mycket, men det är mer än så. Det är det enda jag gjort idag. Jag har ätit framför datorn, gått på toa medan mina kära gubbar varit på jobbet och so on. Då bör det tillläggas att jag vanligtvis har koncentrationsproblem. Men idag har jag varit helt väck. Ganska skämmigt när man tänker på det. 
Tillsammans med spelet har alla vettiga tankar spolats ur mitt huvud, och ett mer givande inlägg än såhär får ni inte. 
 
Inte ens en bildjävel tänker jag bjuda på. Ha. 

Kommentera här: