kunskaap

Sitter för tillfället och  pluggar samtidigt som att green dat spelar på i mina högtalare. Snacka om nostalgi. 
Jag har ju dock ingen skola att gå till, men för att ändå försöka hålla mina små läro-celler i kondition är dagens ämne helt enkelt gymövningar. (Fatta ni, kondition-gym. Jag är hilarious.)  
Nä men allvar, jag har tänkt ta livet seriöst och sånt. Tänkte lära mig om vad man faktiskt gör på gymmet, så kanske jag någon gång faktiskt får ordentligt med resultat. Om inte annat har jag ju iallafall lärt mig något. 
Jag skulle lätt läst en kvällskurs i språk eller något annat om de bara inte vore för att de kostade massa pengar... Kunskap finns ju bekvämt via Internet idag, så man blir snål vid tanken att spendera pengar på en lärare. Meeeeen jag tränar iallafall tankeknölarna. Hurra för mig. 
 
 

Kommentera här: