Höjer insatsen

Okej. Så min fot är inte bättre. Men jag bryr mig inte, om två dagar ska jag fortsätta träna även om jag ska gråta under hela skiten. Antar att jag har fått någon typ av överanträgning med tanke på att det enbart gör ont när jag stödjer på det. Ingen stukning alltså. 
Det har dessutom gått upp för mig att folk faktiskt kikar in på bloggen ibland. Folk lägger kommentarer om saker jag skriver och pratar om saker med mig som jag vet bara har kommit ut på bloggen. Rät kul ändå, trots att det är läskigt. Känns ovant att veta att folk faktiskt läser, helt plötsligt måste man börja tänka på vad man skriver haha. 
Men i alla fall. Mårten och Simon har slagit vad med Hampus om att jag inte kommer klara att springa en mil innan studenten. Hampus är helt enkelt den enda som tror på mig. Och Michel. Men han räknas inte. Men jag tror på mig. Och för att göra insatsen ännu högre ska jag anmäla mig till Malmömilen. Den är en vecka efter min student och tills dess måste jag alltså klarat mitt mål, annars blir det ju pinsamt att ställa upp i ett lopp. Så nu ska bara foten bli frisk sen ska jag fan visa er! 

Kommentera här: