Nobodies

Well som ni ser är inte uppdateringen helt på topp, men antar att det kommer snart igen. Har bara så galet mycket annat på mina axlar för tillfället och har ingen riktig inspiration kring vad jag ska skriva om. Har ju ändå försökt gå ifrån de där vanliga "det här har jag gjort idag och alla bryr sig verkligen om vad jag drack till lunch"-inläggen. Sjukt trött på dem, och med tanke på att jag surfar runt ganska mycket på olika bloggar så vet jag vad jag pratar om. Man kan inte ens förstå omfattningen av hur många små nobodies som veeerkligen tror att det ska finnas över 100 pers som vill läsa om vad man gör varje dag. Då får man ha ett gaaaalet coolt liv eller va känd, så är de bara. Annars får man hitta en egen liten inrikting. Vet väl inte helt vad min är, bara lite åsikter hit och dit men det verkar nöja några stycken iaf? Take care!
Så.. min åsikt idag? Simply att denna låten rules!
Good life- One republic

Kommentarer:

1 maja:

ja, det gör jag.. Jag åker waveboard, sen åker jag skateboard, så ska jag skaffa en longboard till sommaren ;) du då?<3

2 Stephanie Videgrain:

Jag går i 7:an nu, så jag kan ju bara räkna med att läxorna blir värre med tiden. Vilken klass går du i?

3 Emma Swärd:

Fin blogg! =)

Läs min blogg om min annurlunda sport vilket är voltige, konster på hästryggen! :D

4 Gotlänning:

tack :)

5 My:

I knoow :( but it whould be awesome though!

6 maja:

haha, longboard är sjukt coolt! (min kompis har en som jag lånade i somras) och så åkte jag i en sjukt lååång backe, fy fan vilken upplevelse, du vet.. den var såhär as brant! Jag ska fan filma nästa gång ;)

Kommentera här: