arg.

Idag är inte min dag. Min ipod var urladdad, mina hörlurar har gått sönder och alla mina pågående spel på draw something har försvunnit. Jag vill typ strypa någon.
Ovanpå allt de här har jag upptäckt att jensen gymnasium är en rikitg jäva skitskola som inte alls tar sina elever i försthand och behandlar oss som vi vore någon typ av kunder. För kunden har alltid rätt, men samtidigt som vi har krävt skåp och visat vad vi är missnöjda med i skolan så gör de inte ett skit åt det. Dessutom har de helt onödiga lektioner där vi bara ska sitta av tiden med en okunnig vikarie om läraren är sjuk, som tex igår. När vår mattelärare råka bli sjuk på lektionen precis innan vårat stora prov. Istället för att skicka in en annan mattelärare direkt så skicka de in en tyskalärare som knappt fatta uppgifterna.
Och så har vi idag där jag blev nekad att låna en skoldator på en lektiopn där vi enbart skulle jobba med datorerna, även denna en lektion innan eximanering. Anledning? Att jag inte har lämnat in en lapp med min fula namnteckning på att jag inte ska missköta de jävla datorerna. Detta har jag inte gjort på snart två år redan, vad är problemet nu? Damp.

Kommentarer:

1 ANNE:

Har ni inte ens skåp?!? :S

2 Linda:

Låter som en väldigt jobbig dag och en väldigt jobbig situation :( Det kommer bättre dagar snart!

Kommentera här: