Nyår!!

Äntligen ska jag få dumpa det här 2012! Detta året har inte varit speciellt trevligt mot mig. Det har bjudit på en regnig sommar och en stressig höst. Det roligaste under året måste nog ha varit resan till Kanarieöarna. Den första resan jag någonsin gjort utan att en vuxen har funnits till att ta komandot. 
Nu är jag redo för nytt år. Jag har aldrig någonsin haft större förväntningar på ett nyår än vad jag har idag. Det pirrar i hela kroppen och jag är mer uppspelt än vad jag var på julafton. 2013! Äntligen. Studenten, friheten, resorna och upplevelserna! Jag har redan så mycket planerat och det är inte mycket som kan bli fel. Jag vet att man oftast säger det varje nyår, men 2013 ska minsann bli det bästa året någonsin! 
Och nyårslöften då? Nja, det får nog bli ett enda då; jag ska vara snäll mot mig själv och ta hand om mig. Lyssna på skumma magkänslor och omgiva mig med människor som gör mig lycklig. 
 
Gott nytt år kompisar! 

Kommentarer:

1 Peeeeeeersikan:

Gott nytt år tihih!

Kommentera här: