Dag 8

Mina rädslor... Jaa asså.. Jag är ju rädd för spindlar o så, och får som alla vanliga människor den där sugande känslan i magen när jag är väldigt högt uppe och tittar ner för ett typ stup. Och så hatar jag verkligen clowner, men det är inte bra att berätta för människor för de har en förmåga att vilja klä ut sig till sånna o försöka skrämma mig då, och ja. Det är ju inte så roligt. Men några riktigt seriösa rädslor kanske jag inte har direkt, förutom att bli lämnad av exakt alla som betyder något för mig såklart. Intressant inlägg, jag vet. Förlåt, men jag är faktiskt inte rädd för mycket mer >.<

Kommentarer:

1 Bengt Kurv:

Mjaaao

2 grabben med G:

du glömde att du e rädd för barn

3 Kentar'N ♥:

sv: Åh tack så jätte mycket :D ! Vad kul att höra! Gillar din blogg med, den var sådär rolig och klatchig haha :D Hoppas du haft en bra dag, hittills!

Kommentera här: