Spel o kärlek. Man kan ha tur i båda

Oj gud, nu är mina 30 dagar slut.. Haha ja, och sista inlägget får bli som det blev, Jag kom faktiskt inte på något alls som jag kände att ni skulle varit intresserade av att veta, om ni kommer på något jag kan skriva om eller något ni vill veta så kommentera så kan jag säkert fixa ett inlägg med det! Så nu ska jag komma på själv vad jag ska skriva varje dag och fortfarande hålla det intressant hehe.. Utmaning, jajamen. Men idag kan ni väl få veta att jag och min kära pojkvän ska fira 7 månader tillsammans med maaassa mys hos honom hela kvällen.
För tillfället nördar jag sönder tetris och ett nytt spel som heter paradise island. Ganska drygt efter ett tag, men har man inget bättre för sig så får de ju va som det är.

Klicka på bilden för att prova spelet

Kommentera här: