Ön va skön

Har varit en helg på ven med Emelie och andra som också har eller ska konfirmera sig. :) Nu kommer en bildbomb från de.
Enjoy!





-Ja, det var kallt. Därför sat jag vid sidan och tittade på..

-Jag hittade en fotomate, shit va vi nörda bilder!

- vi va några stycken som cykla dåja





-Andra rundan dom dumma knassakerna va i..


-Tack för helgen allesammans!

Btw så tyckte Emelie att jag skulle erätta att jag va hos henne för första gången i mitt liv förra gången, de va jätte mysigt och jag träffade hennes underbara pojkvän. So happy for you baby!

Kommentarer:

1 EMELIE!!!<33:

hahaha faiiil, asså dem minerna vi hade är INTE okej!<3 du är knäpp! men tack för en helt underbar helg bby!<33

2 EMELIE!!!<33:

hahaha faiiil, asså dem minerna vi hade är INTE okej!<3 du är knäpp! men tack för en helt underbar helg bby!<33

3 Ankan:

Alex! Kul att ni var med på lägret!! Du tar fantastiska bilder och jag hoppas att du kommer långt med ditt fotograferande!! Kram Ankan

Kommentera här: