KlumpeDUNS

What's the point - Johnossi



Asså.. vad ska man säga? Igår.. Jag va på födelsedags fest hos en kompis som renoverar lite i sitt hus. Där fanns det en bro som låg över takbjälkarna, jag bestämde mig självklart för att gå över den och kolla genom fönstret på sndra sidan. Det var ju sååå coolt att det fanns ett annat fönster inomhus liksom.. Så jag gick över där, sen plötsligt känner jag hur bron bara försvinner under fötterna på mig och i nästa sekund ramlar jag med huvudet rakt ner i stengolvet på våningen under. Ja, jag må då säga att jag är smidig. Dock hade jag lite tur, en kille på festen räddade bron (istället för mig.. Hmm, jävla gentleman asså..) så den hamna inte över mig.

Senare, när jag hade gått och lagt mig så ramlade jag ur sängen oxå i min sovsäck, så jag låg där och splattrade som en korv..

Men asså ja, jag bjöd iaf dom flesta på ett gott skratt (Y)

Kommentarer:

1 Nicklas:

aj:S då måste du fått jävligt ont juXD?

Kommentera här: