Kinapuffar

Jag måste bara slänga in ett litet klagoinlägg.
Jag har varit grymt trött idag, somnat lite här och var och varvat det med gapskratt åt extremt torra skämt. Och nu under nästan hela veckan har jag gått och tjatat att jag vill ha sånnadär kinapuffar, nivet sånnadär små majspuffar med chocklad ovanpå som man åt ganska ofta när man var liten?
Idag köpte jag dom, kände att jag behövde piggas upp med lite chocklad. Åt halva påsen under två långa raster och en lektion, och sen var det dags för sista lektionen. Skulle ta en kinapuff, en enda, men hann inte innan min lärare tog den ifrån mig. I tron om att jag skulle få tillbaka dom efetr lektionen efetrsom dagen skulle vara slut då, gav jag henne bara några påskoj-arga blickar och fortsatte sedan med det jag gjort innan.
När lektionen sen var slut fick jag inte mina kinapuffar. Jag tjatade som tusan om att få tillbaka dom, samtidigt som jag, av trötthet och uppgivenhet asgarvande ut "det är inte kul, skärp dig, ge mig dom, skolan är slut!" Läararen svarade bara att det såg ut som jag tyckte det var ganska skoj med tanke på att jag skrattade så mycket. Sedan kom min musiklärare, ni tror inte han tar och äter puffar från min jävla påse?! vad skulle jag göra? Stod fortfarande och skrattade. "Ofta ni snor godis från småbarn" skrek jag. Sedan kom jag på att småbarn brukade gråta, så jag pressade fram tårar. Inte ens då gav dom mig mina kinapuffar.
Helt jävla omöjligt att få tillbaka dom asså, och nu sitter jag här, utan mina kinapuffar och har insett hur grym världen faktiskt är. Mina puffar är antagligen uppätna imorgon..

Kommentarer:

1 ALMA:

låter ju helt otroligt orättvist.. god may punish them!!

2 Carro kusinvitamin:

Fan vad elakt! Hade jag haft mens så hade jag börjat lipa på riktigt. Är så jävla känslig då. Jag hade slått läraren och tagit dom jävla puffarna! Så kan dom ju inte göra :O:O

3 ALMA:

sv: MEN - DET - ÄR - SÅ - JÄVLA - GOTT - !!!

4 Anna Nilsson:

Hahaha, blir bjuden och sedan har man ju lite skills ;)

5 ALMA:

sv: haha jo det kan jag tänka mig med tanke på ditt vackra rum! :)) <3

Kommentera här: