Duracell kanin?

Jag skulle velat vara en såndär duracell kanin, med batterier som bara går och går. Sova är överskattat, dock kan det vara ganska mysigt att ligga där nerbäddad så ungefär 3 timmars sömn om dygnet skulle blivit lagom. De 9 man egentligen ska sova är väl lite att ta i? Något som också är extremt överskattat är de skånska vintrarna. Visst, det har varit jättekul med så mycket snö, men nu har det börjat smälta, och det blir slask. Slask som faan..  Så nu har jag varit och handlat rökelser, krypit ner i mitt haövstädade rum som nu har börjat dofta vanilj och satt mig framför datorn för att skriva lite. Om en timme ska jag träffa My och Pontus, får se vad vi hittar på. 
   Jag har också bestämt mig för att från och med detta inlägget lägga in en låt per inlägg med kategorien "vardagens allmänhet". Litegrann för att ni ska få en uppfattning om vad jag lyssnar på och för att visa er vilket humör min dag mestdels gått i. Vet inte riktigt hur uppskattat detta kommer bli, men vi får se om jag får några reaktioner. Ni som lyssnar kommer säkert bli en aning förvånade över hur blandad min musikstil är, men jag hoppas att ni själva kanske hittar en låt som ni gillar och börjar lyssna på! :)


In the colours - Ben Harper

Kommentera här: