Boys Boys Boys

Japp, tre glana dagar avklarade, jag är levandeoch nu sitter jag hemma med mitt täcke virat omkring mig. Min träningsverk är extrem, jag kommer antagligen inte kunna gå imorgon, men vem bryr sig? Kul hade jag! Speciellt nu sista dagen när man vågade lite mer, tredje gången nånsin jag åkte skidor och jag gav mig ut i båda svart backe och i off pist. I off pisten skulle jag dock brytit båda mina ben om mina skidor inte skulle släppt i en av gångerna och jag ramlade rätt rejält, men snön va där och tog emot mig.
Här kommer lite bilder:


Hela gänget, första kvällen med god mat (:


Jag har aldrig sett så mycket snö i hela mitt liv innan, man kunde typ simma i det. Daniel tyckte det va lite kallt..


Oscar kände sig lite nog lite cool tror jag


Medan Mårten och Simon tryckte ner stackars Samuel i snön, titta noga så ser man näsan sticka upp. Stackars pojke.


Simon va lika glad för det.


Det blev ganska mycket pokerspelande, jag höll mig dock utanför då jag bara går på känsla när jag spelar, jag brukar vara först ut...


Av någon anledning var det extremt populärt att springa runt utan tröjor, gör killar alltid så? (Btw så använder bara samuel gitarren för att skymma sig, han kan inte spela det minsta. Säger vi..)


Faktiskt så var det mestdels superfint väder med sol och sånt, eller också så snöade det. Riktig vinter ftw! Skånevintrar borde portförbjudas.


Några stycken kände för att hänge med mig ut en runda i skogen.


Fyra små pojkar och en Lalleh vilsna i skogen.


Fast de blev galna och började hoppa runder med huvet först i snön.


Galna idéer får galna resultat.






Gulligt nyvakna pojkar.


Mårten tröttna på min kamera.

Den bilder får avsluta detta inlägget, glömde ta en bild med allihopa på så ni får inte se mig. Ändå inget att se, sminkade inte mig på tre dygn och gjorde knappt nånting med håret. Galet.

Kommentarer:

1 Samuel Fries:

haha jag ser ju fan läskig ut på den bilden när jag e nyvaken xD

2 Samuel:

Detta va ett tag sen xd

Kommentera här: