Gott nytt år :)

Tänkte börja med en liten fråga eller vad man ska kalla de, så ni har lite mer koll XD
emelie
om Vad gör vi? Nu kör vi!:
haha, awsome att du skrivit om mig! :D xD
Skriver du serier eller vad? :o för då tycker jag iaf att det varit kul att läsa, och typ annat kul du kommer på, haha ;D
svar: Nej, jag skriver inte serier och sånt, om ni går in under min kategori 'skrivna ord' som ni kan hitta i menyraden till vänster så får ni se att det är lite mer den typen av texter jag hade tänkt lägga in :)
Och nu till nyår.. Haha som alla andra bloggpeople skriver om idag. Asså de här med nyårslöften tycker jag är väldigt onödigt. Om man faktiskt känner att man behöver göra en förändring i sitt liv borde man göra de direkt när man kommer på de, inte gå och skjuta på det så man kan ha ett 'nyårslöfte' och ett helt år på sig att förändra sin vana. Nej, jag tror inte på de där så om ni inte redan förstått det så har jag verkligen inget nyårslöfte! >.<
Men gott nytt år på er iaf, hoppas att 2010 va vad ni hade hoppats! :)

Kommentera här: