Rullar fram

Segaste dagen på länge.
- Eller ja, det är väl mer jag som är seg som kola. Väcktes vid 8 av mitt mobil larm, fick dra mig själv upp ur sängen och palla mig bort till kyrkan. Skulle till krematoriet idag, kolla vad som händer frånd ess att man dör tills dess att man ligger som aska i en grav. (Om man nu vill brännas.) var där mellan 9-12, sen bjöd kyrkan på pizza. Jag var inte speciellt hungrig, men gott var det!
Sen kom jag hem, satt mig vid datan, spelade lite gitarr. har börjat skriva på en ny novell, vet dock inte om den kommer bli speciellt bra. Har ingen riktig handling... Åt lite glass för att piggna till, sött ock kallt brukar väl ha den effekten? Jag somnade iaf.
Sov i en timme, sen va de upp och äta igen och självklart fanns det negerbollar liggandes som amn inte kunde låta bli att äta. Haha känns som jag behöver börja träna..

Kommentera här: