Norrköping

Måste bara börja med att säga Tihihihihihihihi ;** (aa' bara för att jag har så stor lust o skulle setts som ett retard om jag gick runder o sa så irl ((: 

Haha jaha, nu ska jag då prova skriva ett såntdär 'vanligt' inlägg om vad som har hänt de senaste dygnet. ;D 
Spenderade natten i Norrköping hos någon avlägsen släkting till ingrid, var helt okej. Vi åt typ heeeela tiden, om de inte va mat så va de helt övergoda rabarberkakor. Ja, jag kommer va i storlek med en elefant när jag är hemma igen. (: Haha förresten måste jag understryka att det är pappa, den enda killen i familjen som har mest med sig. Han har två stora resväskor packade medan jag o Ingrid bara har en var XD Jag svär, det är han som spenderar mest tid framför spegeln, o då rakar han inte ens sig? O.o 
Ja och sen då utanför stockholm när vi skulle hitta in till söder o hämta nycklarna körde vi fel hela tiden på varenda motorväg, så vi körde o körde, tillslut hade vi riiiiktigt lite bensin kvar, så vi fick hitta en bensin station, när vi väl kom dit körde vi med bensinlocket på fel sida så vi fick vända bilen och när vi stannade vid pumpen var mätaren verkligen i botten. Haha en sån typisk grej som ofta händer vår familj ;D snart ska jag iaf färga håret igen, ska bli lite blondare tänkte jag (: 
Pusspuss<3

Kommentarer:

1 Anonym:

ojoj, smart blondin ^^ ... lalalala

2 Persson Philip:

Mitt inlägg med blondin xD. Varför kom inte namnt med? :O

3 emms ;):

sv: aafan. bästa någonsin!

4 Ingrid:

Alex, Alex - vad har du gjort? Hur kunde du?

:-(

Kommentera här: