Jag vet inte

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt just dom orden under de senaste dygnet, till alla, minst en gång, med varenda person jag har pratat med. Men jag har ju noll koll just nu, det jag dock vet att allt bara känns så skönt lixom, som att allt äntligen håller på att ta slut. Jag vet att det är två personer som just nu sitter och är så jävla besvikna på mig så de finns inte, men det var ni som sa att jag skulle göra vad jag trodde var bärst för mig och att ni aldrig skulle bli arga och stöta bort mig hur mitt beslut än skulle landa. Ni kan inte själva påstå att det är helt o hållet oväntat. Men det är så det är, hon har ändrat på sig, vi ska lösa allting och jag har varit way to far från mina kompisar som faktiskt betyder så sjuk mycket för mig. Förlåt alla utomstående läsare att detta blir ett inlägg riktat till speciella personer, men så kan de bli ibland, och jag har en gång fått lära mig att det man skrivaer tänker man efter innan man printar ner, ord kan bara komma ut i all hast. Så jag vill säga till er att jag kan förstå om ni tycker att jag är opålitlig och elak, otacksam och egoistisk, men det är ju absolut inte så att jag inte vill tacka tusen gånger om för vad ni har gjort för mig dessa månaderna. Jag är förevigt tacksam för allt ni gjort, men jag kan inte påstå att det är ett enkelt val, visst det har hänt en massa saker mellan mig o henne, men alla måste få en chans till, hur ska dom annars kunna bevisa att dom verkligen ångrar sig?

Kommentarer:

1 Carro:

Innebär detta att du flyttar hem till Kattarp igen?<3

2 emms ;):

älskling <3

jag är så glad för din skull om det håller på att ordna sig. du vet vad jag tycker, om allt!

jag älskar dig o hoppas av hela mitt hjärta att ALLT löser sig nu.

puss ;*<3

Kommentera här: